Pages

Friday, October 23, 2009

wedding update : PA System & borang nikah

hello....

walaupun demam lagi, tapi kena gak g kerja sebab nya MC smp smlm je.. skrg pun aku dah start seram sejuk ni, hadoii... tapi, blog tetap kena update. bukan ape, selain untuk tatapan kamu semua, ini adelah untuk tatapan dan peringatan wat aku yang suka lupe2 ingat ni, klu dulu aku suke tulis kat 1 buku ni, konon2 buku kawen aku la, tapi sejak pindah umah sewa baru, buku tu tah mana aku campak. hadoii.. dah, semua kena tulis kat blog saje.. ok la tuuuu...

ingat tak aku kate aku tak dapat lagi PA System dan aku cam give up then nak pakai mp3 saje... tapi sekarang tidak lagi... (haha ala ala mainan TORA pulak). masa aku makan kenduri umah ina kat seremban aritu, aku dengar DJ dia bagus je, dlm hati aku "klu dpt DJ cam ni, bagus nye lah". skali encik DJ die wat announcement lebey kurang cam ni "saya dari cheras dan jika ade antara anda yang mahu khidmat saya sila call di talian bla bla bla" wohhh teruja aku wehh... terus ckp ngan encik tunang aku mahu no tepon die.. dan lepas mkn kitorg pun g la intebiu abg DJ tu, lepas check schedule die, 19hb disember die free.. walaaaaa... terus aku msg2 ngan abg edee, yelah.. sebelum ni die yang sibuk tolong aku carik2, lps die kate book je terus, aku pun terus la book, alhamdulillah... ade hikmah g umah ina ni.....

mlm smlm pulak, abg ijat (abg sulung i, ahakss) msg beritahu surat nikah dah siap... huhuhu.... tu yang aku nak dgr tu... senang siket hati i... mesti korang pk aku wat awl sgt kan? buat awal2 senang, ye lah, mane nak arrange mase lagi, tak de kelam kabut nati..

skrg aku nak fokus kad kahwin je, klu yang belum bg alamat tu, cepat bagi tau.. all of u are invited.....

7 comments:

~MaMa AdRiAn FaRiQuE~ said...

wahhh...bnyk benda da settle erk??
sungguh excited nk kawen erk??
sy gak la x wat apa lg...padahal tggal lg 50 ari je lg...
borang pon x settle lg...
awai lg kn...hihihi!!

Unknown said...

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ : hehehe... takpa, awai lagi ni, kami saje je wat awal2, excited tu excited gak plus tok kadi nak g haji minggu ni... tu yang wat awal2 tu... huhuhu

Mrs Drac said...

kenduri katne ek..kalo dekat bole poie..eceh sebok je..hihi

Unknown said...

Mrs Drac : dekat gombak je awk... dekat tak? bagi alamat.. saya pos kad jemputan ok.. klu jauh pun boleh jalan2...

Mrs Drac said...

saye dok pandan indah..tapi kalo pree leh je kot jenjalan..hihi..email ape yerk?

Unknown said...

dekat je tu...
boleh la dtg...

email : putericomel1@yahoo.com

Anonymous said...

salam..bole x nak tau details & contact no. pasal deejay yg u ckp dari cheras tue..sebab i pon dari cheras gak n still mencari utk deejay ngan PA ni..;p

email i..arlyana_84@yahoo.com..

thanx..;)

Regards,
Ari