Pages

Monday, October 12, 2009

entry pelbagai

ceh ceh... pelbagai le sesangat...

1st skali nak cerita berita yang baik2 je, abg aku dah mengisyhtiharkan, pasukan kompang sudah pun ditemui... yeayy... tapi PA system belum nmpk bayang lagi... MP3 kah? uuwwaaaaa..... takpe, kite serah pada yang pakar....insyaAllah ade la kot.. heh.. mp3 pun okay ape? aku dah start susun2 lagu ni.. klu takde kang, backup dah ade... hehehehe...

keduanye, catering sudah pun dibayar depositnya, tinggal nak wat test food. bila tah. nak kena tggu org ramai2 baru leh la kan, klu aku bertige je ngan mama ngan abg edee, halamak ehh... payah le..

yang tak best nye.. ade plak segerombolan anai2 wat umah lak kat bilik pengantin aku, siap umah corner lot tu.. bertingkat tingkat ha.. eh ehhhhh... nasib kasut kawen aku selamatttt.. klu tak mmg saje nak soh aku membazir lagi lah tu.. oleh kerana anai2 setitik rosak buku fail majalah sebelanga, hahahaa... habis wehh fail2 aku, buku bwh meja solek tu, nak lagi parah? beg yang aku elok je susun bwh tu pun habis, lenyap, rompong, dan sebagai nya.. dah tinggal la dari 20 beg yang ade, skrg tinggal 5 beg je yang ade, tu pun beg yang aku simpan kat umah sewa, kena cari beg lain ni ( motiffff )...

aku ade hal jap nak bikin.. kang sambung...



3 comments:

MyRule said...

waa... ganas sungguh anai2 tu ek.. ;)

Unknown said...

myrule : tu la pasal.. huhuhu... paper bag ikea tu dah kena mkn separuh..bayangkan lah ganas tak ganas...

kak day said...

nampaknye high taste jugak la anai2 ni....ape lagi..mintak deposit 2+1 la...buat umah corner lot bertingkat2...