Pages

Wednesday, October 28, 2009

kurang asam gelugoq kau penjenayah

see....... kesian sayang i sorang ni..

tak nampak? ni aku close up sket

dah nmpk? hangen je aku.... kejadian ni jadi mase aku MC 2 hari tu, nak g klinik mase hari kedua nampak cam ade silau2 kat pintu belakang belah kiri. wowhh aku ni klu bab bab kereta mmg klu tgh mamai cam mane pun mesti boleh perasan tau. mahal tu bayar bulan2, walaupun tak semahal kreta korang sume tp bg aku cukup mahal dah keta ni. kadang2 semput gak weh.. ( cam mane nak pki keta besar ni? )

aku tak tau la mase bile kena nye ni, tapi aku ase mesti kes langgar cabut terus. mesti langgar kat umah la ni mase paking, tah hape2 kreta dlm paking pun nak langgar.. aku paking elok je, siap kreta blkg dgn depan terkeluar sket dari keta aku a.k.a kreta depan ngan blkg lagi besar dr kreta aku (maknenye org2 kat area umah aku jugak la ni), org yang langgar ni mesti dapat lesen terbang, mesti otak kat lutut, mesti mata rabun jauh dekat sume lah, mesti klu lelaki TAK HENSEM TAPI MACHO JE LEBEY..POYOOOOOO, klu pompuan TAK CANTEK DAN POYO BAWAK KETA CAM BAGUSSSSSS, klu naik moto lagi gile la agak nye... jalan punye besar, kreta kecik pun boleh langgar ke?

tau tak i nak kawen lagi 2 months? byk tau nak pki duit... nak baiki kreta pulak???? hey u.. bak meh duit la ganti balik, hantar ketuk mau nak dekat 100 tau melayang... i doa u jatuh longkang lepas ni pastu masuk ICU ( woowhh jahat gile doa kat org cam tu, tp masuk longkang boleh masuk ICU eh?? )

aku benci kau penjenayah... blekkkkkkkk puih..

10 comments:

Atia Adina said...

ala...siannyer auntie...x per...sikit jer tu...buat x nmpk sudah....hihiihih

Noor haiza said...

agak nye dia bukak pintu luas2 kot gedeganggg langgar keta kauu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alaa sheannya...aku penah gak langgar lari tp bukan kereta ini..hahahahaha

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ said...

alamak...keta la saket erk??
xpe la...ckit je 2...mmg time nk kawen ni mcm2 dugaan...sabaq taw..
:)

eYe-d4 said...

Atia Adina : mmg sket atia tapi kreta aunty dah tak nsem dah.. huwuwuwuw....

Noor haiza : hurmm kreta ape yang pintu kat bwh? kemek nye kat bahagian bwh nu... nati i tunjuk u..

e.l.i.s.s.m.i.e : kena berjaga jaga ni... hahahaha

iela said...

sian..tapi nak wat camne..dah kena. Takpe..jgn kena kat tuan punyer kete sudah.. huhu

syusye said...

ak pow kalo tmpah ko mengamuk say..moto ak bcalar je ak dh mengamuk...hahaha..tp pe ley wat bsabar yea...=)

nizaa said...

kancilbiru pun ada gak kemek cmni..hahhaaha nasib la kita

eYe-d4 said...

iela : klu tuan nye kemek...wowwhh ssh gak tu, hahaha

syusye : mari.. same2lah kite bersabar..

nizaa : wowwhh ade geng.. kate kancilll

azah hj zainal said...

if i, i dh saman dh...
u claim x?hehe..sori tbe2 mnympuk lak..
i pun syg kn kete, calar sket pun smpai tmmpi2..
er, actly nk tny, pe tjuk lg blog u ni? best lak dgr..