Pages

Thursday, October 8, 2009

tiada!! muktamat eh muktamad..

saya tidak akan ke mana mana pusat spa, itu keputusan yang muktamat ( ke muktamad? ). itu hasil perbincangan bersama tukang bayar a.k.a encik tunang ( ye ke? hehehe ) semalam. hahaha.... walaupun ase macam nak merajuk lari 400 meter secara berganti ganti ( macam boleh lari.. nak ganti? ganti ngan sape lak? hahaha) tapi setelah hujah yang dibentangkan oleh tukang bayar maka saye dgn rela hati bersetuju dan duit spa boleh buat bayar kad kahwin minggu depan.. hoyeehhhh....

kalau sepak mungkin boleh kot, paaanngg sedass


hari ni aku nak g guardian nak borong banyak2 barang2 spa wat sendiri kat umah.. nak wat sehari semalam pun boleh... tak yah bayar mahal2.. ngehehehehe....


6 comments:

nizaa said...

ala aida, ko spa je ngan encik suami bila dah kawin nnti...bazir je..yang penting 'mlm pertama', tu anak2 dalam tu kena tukar baru, pakai perfume wangi2, syampu rambut takut berkepam pakai tudung kawin..bukan spa..hahahaha...

eh..ni encik tunang baca dak ni??

eYe-d4 said...

kak niza : ooiiitttt yang tu memang wajib la tukaaa, hahaha... dia? baca la, silap2 komen skali nati.. huhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nakal komen ko yer niza..jangan lupa teknik2 tuh...kalo tak tau, meh nak bagitau..hahahaha..niza, sila frwd email lepas2 kat dier..

eYe-d4 said...

kak eliss : email???? teknik??? hah, email sini cepat.. hahaha

lelaki ini said...

amboi..amboi..ambooooiiii... (macam azwan ali)..

eYe-d4 said...

lelaki ini : takde orang lain ke kamu nih nak wat contoh? haisyhh..... hahahaa...