Pages

Monday, November 9, 2009

wedding update : bilik pengantin

sekarang musim hujan.. tapi bukan ala-ala punye hujan.. ni nala punya hujan.. sian plak bile aku berfikir pada mereka mereka yang buat kenduri walimah pada masa ni... tapi aku jugak berfikir dan berdoa tetiap hari supaya time aku kawen nati.. biarlah suasana cerah aje.. amin.. korang doa lah sekali ekk...

balik umah aritu aku tengok bilik pengantin dah siap cat dan telah di make over sedikit.. cunnn ahh.. tengkiu mama.. lap u lah.. hehehehhe.. jadi.. lepas raya haji ni boleh la g amik katil pastu berfikir lak cam no nak hias katil den tu.. huhuhu.. tapi aku ase nak ikut hiasan entri lepas tu.. huhuhu..

gini la upe.. yg lain.. tggu majlis la ye.. hehe

p/s : arini dah 9hb.. seminggu lagi nak distribute kad kawen.. tunggu ye..



4 comments:

nizaa said...

ehem..ehem...kad kawin? ape tu...wakakakakaa

sumijelly said...

wah...dh stanby kamar pengantin?? hehehe...selamat berhias la bilik itu..
mesti chantik nanti..

Ilyani said...

nak satu kad kawin...he3...

Unknown said...

nizaa : ape ehhh......hahahah

sumijelly : trimassss

yanie : bolex3x.. meh la alamat..