Pages

Friday, November 13, 2009

tensyeenn tensyennn

amaran!! entri ini berbaur kemarahaan, ketensyenan dan sebagainya....

ok aku nak cerita satu persatu.. yang mana aku dah tak le blah la.. ok aku tak istifar..maksudnya aku mmg tgh marah lagi.. sbb klu aku istifar sure ok leh tenang tp lps aku wat entri nak br aku nak istifar.. ( ape kejadahnye???? )

yang pertama

aku plan itu ini lame... sgt lame................. tgk pada titik2 tu.. mmg lame.. aku dah pergi mengadap mak andam tu bulan 6 yang lalu.. ingat ye key word tu ENAM (6).. warna tema semua dah bincang and she said ok, no problem, tak de masalah.... siap dah ukur ukuran badan kaki ketiak sume lah.. dan sepatutnye dalam minggu depan ni aku dah g fitting (2nd time). disebabkan kami nak g perak esk.. maka tunang aku call la mak andam ni konon nak pinda sket tarikh fitting tu.. kelmarin call, die kate baju tak siap lagi.. awal bulan disember baru siap.. oklah takpe.. maybe tailor die lambat.. (baju aku tu baju baru) tup tup esk nye die call tunang aku die ckp baju perempuan ade masalah sket.. warna tema yang kami nak tu tak jumpe... aku cam... wtf!!!! kau baru nak cari kain ke kak oi????? aphal bai??? tunang aku dah hangen2 la.. tunang aku ckp stret je (aku ade skali time tu) "masalah tu sy tak tau la kak yang saye tahu sy nak tema ***** tu". wowhhhh mmg nasib die call tunang aku lah, klu die call aku habisssssssssss..... isnin nati aku nak call.. sila bersiap sedia... (owhh marah sgt smp lupe wat perenggan mase taip)

yang kedua

ni pasal pengapit lelaki... klu kau terbace blog aku ni, aku mintak maaf dulu lah.. tapi klu ase ssh sgt meh pulangkan balik kain baju melayu yang kami bagi 2 ke 3 bulan yang lalu... dah bulan brape kau maseh lagi tak leh nak buat baju tu? mase tanye dulu kau kate boleh je.. skrg kau kate nak mintak kami tong2 lak byr harga tailor kau.. nape tak nak ckp dulu? cam aku ckp td.. klu ssh sgt pulangkan lah balik kain tu.. aku carik je org lain.. thanksssss

yang ketiga

klu awak bace entri ni.. akak minta maaf.. tapi mmg aku kecik hati ngan awak. tak de istilah kad terlebih pada akak sbb every people i know akak akan tulis nama dorang dlm buku jemputan perkahwinan.. tak kira lah org tu penah jadi kawan baik.. penah jadi musuh negara.. tambah tambah korang yang akak sayang ni.. nama korang slalu terataas.. tapi bak entri kat blog eila (walaupun macam mane pun org sakitkan hati kite, kite tetap sayangkan die)

yang keempat

TOLONG LAAAA JANGAN NAK MEMANIPULASIKAN FAKTA.. AKU BENCI!!!!!!

hermmm

astagfirullah........


7 comments:

Mrs Drac said...

kalo jadi kat diri sendiri pun confirm angin..tapi tamo stress ek, nanti effect kat mood u..okay=)

Ibu Najla said...

huh!sabar babe...
memang dah dekat2 nak majlis ni mcm2 dugaan datang melanda. i pun sama. baju utk side i tak fitting pun lagi. puan andam i kate, awal dis baru boleh fitting..oklah, sebab dia selalu called and bgtau progress. so takdelah rs nak mrh sangat.yg side my fiance memang buat i panas. senyap seribu bahasa. email tak berjawab, jgn kata dia nak call atau ape2 jauh sekali lah..memang tak reti amek hari client...rasa mcm nak terjah jer rumah dia

Kancilbiru said...

alamak..garangnyer..aku balik dulu..ok bye..haha

Eliss said...

sabar yer bakal pengantin..tarik nafas dalam2..hembuss..aku ms hr nikah ni, mak andam tak tau nak nikah ni...lagikk haru...dier salah tarikh..lambat laa aku bersiap nak nikah hari tu :P

sabar yer bakal pengantin..lambat lagi..carik kedai lain pun buleh lagik ni..hehehe

HAZELNUT LADY said...

hye awak..saya jugak alami situasi yg samer cam awak..cuma baju saya dia ckp tailor dah rosakkan kain...tailor slh wat..mslhnye baru minggu ni dia bgitau sy..tu pon sy yg sms dia..kalo tak dia tak gitau sy agaknye..dh tgl bp minggu je lg ni..dia ckp li yg readymade jek..pastu bkn yg design sy nak..tensen jerk...huhu sedey...

Aniza Alias said...

weh..kalo aku setinggi faiz.. aku sanggup pkai baju melayu jadi pengapit die.. aku xmntak tong2 pun..jgn risau... huhuhuhu...

ini lah dugaan..
seronok weh..
nnt ko leh cite kat anak2..
kan?..kan?..kan?..
xmo stress2 k...
think +...

sha said...

huish huish dah tinggal bape ari je nih