Pages

Sunday, June 28, 2009

catering.. booking sudaaa

mcm yg aku bgtau korang aritu, hari kamis nak g jupe kak su kat tempat catering mirazi untuk booking tarikh dan makan umtuk walimah aku nati, so pagi2 tu dlm dalam pkl 9, aku call handphone kak su sebab nak janji nak jupe kat mane, dgn kak su ni mmg kena call dulu, klu tak sat g die ilang tah ke mana... tetapiiiiiii bile aku call "kaksu dah tak keja kat situ aida, akak skrg dah wat fully andaman je, aida dtg sane deal ngan kak linda ye" huh.. sape pulak la kak linda tu..

lps zohor aku ngan mama syut g segambut jap amek roadtax kat affin bank pastu terus g kat mirazi kat taman jasa. herm.. mencabar betul nak naik tangga ke pejabat mirazi tu dgn kaki aku yang belum sembuh sepenuhnye ni.. tp klu dah nama nya aida tu, degil harus wajib... so jalan cam org sihat, hehehehe... setelah deal ngan kak linda aku dgn mak aku rs deal ngan kak su lebih mudah, muingkin sbb dah biase dgn kak su, tp kak linda pun okay cume klu kitorg nak tukar2 lauk tu die cam blur2 sket nak bg cadangan...

so.. setelah 1/2 jam di sana... makanan utk majlis nikah dan resepsi sudah di booking, alhamdulillah, next month bole lah test food...

sekarang door gift pun aku dah siapkan reben 90%, ade lagi siket je lagi, yes! yes! yes! ade hikmah gak MC lelame ni, byk mende leh setel..

aku tgh nak carik kad kahwin la... mane nak dpt yg murah dan cantek???????? buntu la, kaksu kate g kat LH Creative, kat jalan pudu tu, murah dan cantek, tp zaman H1N1 ni, gerun lak aku nak ke sane ke sini... cadang nak wat sendiri kos nye lebey kurang same je, jadi encik tunang kate baik tempah je, tak yah dah.. huhuhuhu... betul gak..... klu korang ade cadangan di mana nak wat kad kawen murah dan cantik, roger2 aku okay...

0 comments: