Pages

Wednesday, June 24, 2009

bunga telur

huhuhu.. walaupun kaki maseh lagi rs sakit sebab pembedahan tu, td terlepas gak ke pekan rawang membeli belah utk wat door gift dan bunga telor. kat pekan rawang tu adelah 3 kedai barang2 pengantin ni. tapi yg sebetulnye aku tak suke g kedai jessica.

mak aku nak carik lah net kaler tema aku nati, mmg kaler tu ssh nak carik tp tak mustahil ade kan, ekceli mak aku beli net kat kedai kat selayang baru, jd arini kebetulan g rawang konon nak carik lah sekali, leh lak die kate, "apa pasal u wat kaler ini, wat la kaler senang nak carik, ni mmg takde kat mane2 tau, u amek ini kaler lah, cantek.." isyhh terus aku ajak mak aku keluar dr kedai jessica tu, kalau takde ckp je la takde kan, nak komen2 pulak, menci betul.. terus aku g kat kedai D Hantaran, kedai seberang jalan dgn kedai jessica tu, hah.. ade pun kaler yang aku nak tu, so jessica????? tak nak la g kedai die lagi.. mahal satu.. mengkomplen tak membina langsung satu lagi...

aku ngan mak aku mmg amek tempahan utk bunga telur dan sewakan dulang hantaran dan lapik skali, jadi tak de masalh klu kami adik beradik nak kawen. klu korang nak sewa, bole....dulang hantaran dan lapik 2 set rm7 aje tau, murah2 tp kualiti sgt bagus.. nati ade mase aku letak gmbr2 tu kat sini k.

esk nak g jupe kak su utk setel kan catering pulak, bole aku tanye perkembangan baju aku tu..huhuhuhu..

barang2 utk majlis aku aku nak wat cepat la sket memandangkan raye nanti abg aku lak nak bertunang, mungkin dlm bulan 9 nati dah nak sibuk wat hantaran abg aku lak, tapi kitorg tak kenduri same2 lah, abg aku taun depan kot.. insyaAllah.. hermm nak tunjuk bakat nih.. hehehee....


0 comments: