Pages

Wednesday, July 1, 2009

mengkuang kesayangan

konon nak rahsia tentang ape door gift aku untuk majlis aku nati, tp bile mlm td nak letak reben kat bakul mengkuang tu, BURUK NYE!!!! ape yang buruk? 1st skali, wane die sgt la pudar, saiz dah la tak same , lps tu skali pegang abes pink tangan aku, skali tgk karpet mak aku pun merah!!! damn..

sakit hati, tu baru satu bungkus, aku ingat satu bungkus je yang rosak + hampeh. tapi bile bukak lagi 1 bungkus LAGI HARU!! same je.. adus.. bayangkan lah aku beli 1000.. rase nak nangis je malam td, habes mood aku, haes anak buah aku pun kena marah..terus merajuk budak majne tu.. mak aku dah malas nak tengok. nak kata dah lame beli, bekas mengkuang yang aku dapat dr majlis2 pengantin beberape taun yg lepas maseh cantek. ahhhh tak kira esk aku nak call kedai sayangku di rawang tu, harap2 bole tukar la dan target aku ngan mak aku nak tukar dgn benda lain.

esok menjelang.....

dalam pkl 11 mak aku cakap, adik jom kita call tanya.. siap bace doa la kami supaya dapat tukar, bila call je cakap ngan kak yanie tu, dia kata "boleh... makcik nak tukar dgn yang mana?" fuhh alhamdulillah..... aku rase mmg semua customer komplen pasal mengkuang tu sebab bile mak aku kata nak tukar je die tau dah defect die ape..

dlm pkl 12 lebey kami g kedai sayangku di pekan baru rawang.. dan dah tukar pun dgn yang baru, harap2 okay.. tp warna bukan lah yang macam aku harapkan, tp oklah dari mengkuang tu..

mengkuang tu aku beli satu rm0.75

yang baru ni aku beli satu rm0.70, huhuhu lagi murah...

cantek kan warne ni

dari jauh meeeemang cantek, dekat hampeh

tgk jari aku... ni br pegang bape saat je nih... bayangkan lah klu aku bagi jemputan nati? sume balik dgn tgn merah je, mau kena maki aku...

4 comments:

nurul aziyana said...

ha baru blh comment..ptt ler semua entry xleh comment..hehehe..er dasatnya bakul tu..sampai letkat2..nasib leh tukar kan kalo x maunyer terbakar jiwa

Unknown said...

tu la pasal.. nasib tergerak hati nak tgk mlm smlm.. klu seminggu lagi nak kenduri,, menangis...

NisS^ImmEr said...

emm..mesti pakai pewarna@dye tak bleh blah tu

Unknown said...

tu la.. sakit hati..