Pages

Monday, June 15, 2009

andaman... done!

alhamdulillah, perkara kedua untuk majlis aku nati dah pun selamat dibooking. lepas kami attend majlis walimah alan & nisa pkl 9 mlm, kami terus menuju ke kg nokhoda, sebab mlm dan asek berborak + aku dah terlepas simpang nak masuk nakhoda, huhuhu.. tepakse la cari tempat nak wat u-turn. smp2 umah kak su, beliau klua g pasar malam pulak ( tggu aku lmbt sgt kot )

baju mengikut tema kaler untuk belah aku kak su masih belom ade, tp utk encik tunang, dah siap terpakai kat patung, gambar ade tapi tak le tunjuk, semperais sket la.. hehehe.. cume belah encik tunang kami akan pki songket, belah aku kami pakai lace dan baju melayu. harap2 kak su dapat la cari kain yang aku berkenan tu, aku nak sgt warne tu.. tolong la ye kak su..

pakej die aku amek..

mekap 3kali ( nikah + belah aku + belah encik tunang )
baju 2 pasang ( belah aku + belah encik tunang )
accessories
pintu gerbang, bantal nikah
ade lagi la tp aku lupe ape die.. resit kat encik tunang.. huhuhu

semua sekali = RM1500. mahal ke??

bg aku so so la, tak de la murah sgt tak la mahal sgt kot. korang rase mahal ke? feedback ye..

tp aku lupe la nak ckp ngan kak su pasal bunga pegang, hermm kena call tanye nih.. ( camne la bole lupe, isk )

0 comments: