Pages

Monday, July 27, 2009

Orang nak kawen ni rezeki murahh….

Perkataan tu lah yang sering aku dengar, tak kirelah daripada mama aku sendiri, nenek aku, makcik, kawan, kawan kepada kawan, kakak2 senior yang sudah mendirikan rumah tangga, blogger isu bumper kahwin pun ade kate, mula2 Tuhan menduga aku dengan berbagai bagai dugaan masa aku mahu melangsungkan pertunangan, tetapi aku tahu sesungguhnye Tuhan itu Maha segalanya…

Dan bile aku diterima untuk intebiu di salah sebuah institusi kerajaan yang diimpikan oleh hampir semua umat manusia, aku tekad untuk fight for this job, aku kena dapatkan kerja ni, tambah pulak tunang aku juga bekerja di sini, hehehe… sambil menyelam boleh telan air sikit2 bukan?

Kamu pernah dengar atau terbaca e-iklan e-buku rahsia lulus temuduga kerja kerajaan? Yang diasaskan oleh saudara Jamaluddin Bahari? Iklan nye aku dapat di facebook. Pada hari aku terima surat temuduga tu tanpa berfikir panjang aku terus beli secara on-line dgn harga rm30. sangat berguna cayelah beb!! ( encik jamal, aku sdg promot buku kamu ni, sile byr aku , hahaha ) . dan hasil nya..

Tadaaa…
UiTM dihatiku..
Alhamdulillah…


And goodbye to Kemuning Structures Sdn Bhd




Ni hari last day aku di KS,
teruja sebab big boss ade skali,
ssh weh nak tgk dia g farewell party camni..
huhuhu…

2 comments:

emy@aldyst said...

yea..yea....uitm dihatiku hehe

tahniah dpt keje baru... :)

mmg bebetol murah rezeki kan

Unknown said...

emy : huhuhu... thanks.. alhamdulillah....