Pages

Monday, December 7, 2009

bizi bizi

ade lagi 11 hari.. mungkin aku akan jarang menulis dlm waktu kemuncak sehati berdansa ni.. maklum lah.. banyak benda nak disetelkan.. byk jugak yang nak dibuat.. dan byk ilmu yang perlu di pelajari ( ye ilmu memasak, ape hah?? pk ape? )

setakat ni yang masih belum setel adalah

- kad jemputan ( mane yang tertinggal tinggal dan mane yang 10 taun tak jumpe.. tuptup jumpa balik.. wowwhh teruja aku )

- bunga untuk bilik pengantin

- lagi sekeping petunjuk arah dari jalan duke/sentul (jalan karak)

- pasu untuk bunga bilik pengantin

- kayu untuk letak bunga manggar 2 batang

- nak beli inai kay pakcik mydin

tu je kot.. nati lain2 klu ade aku tambah lagi.....



4 comments:

azian abdullah said...

selamat ber'bizi-bizian'... :)

nizaa said...

owhh ai know that jalan duke oke..jalan nk p batu caves pun tau tapi setaka batu caves tmpt keling buat wel wel tu ja..hahahah

eYe-d4 said...

azian abdullah : tengkiuuuu

nizaa : ehh.. ang wat apa kat situ? cuti2 mesia ka? hahaha

nizaa said...

bukan cuti2 mesia..cuci2 mata..tgk warna2 kaler2..hahaha